2015. 10. 28.

I can be

Egy gyermek vagyok
Az előttem álló út lehetősségekkel van kikövezve
Nevetéssel és mosollyal...
Mikor veled vagyok
Szabadon szárnyalok a magasban
Mikor a közelemben vagy
Hiszek magamban
A szemedbe nézek és látom,hogy
Erősebb lehetek
Bátrabb lehetek
Bármi lehetek, ami csak szeretnék
Van hozzá erőm
Van hozzá bátorságom
Hős vagyok
Minden,amire szükségem van, bennem van
Az élet megtépáz
A sors ezerféleképpen meg fog próbálni
Olykor megfáradok
És alig látom a szebb napok fényét
De akkor is merek álmodni
Többet remélni
Azok felé nyújtom kezem,akik adtak nekem és látom hogy:
Az életet az embereket jelentik, akiket szeretünk és amit egymásnak átadunk
A szeretet adás, az adás az élet
Harcos vagyok
Álmodozó vagyok
Hős vagyok
Minden ami csak vagyok
Azért vagyok, mert te hittél bennem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése