2013. 08. 25.

Formaillesztés


 Amikor megszületett a kislányom
 "jött" ez az ötlet.




Kell egy kis idő és türelem hozzá:)

Szükséges:
-
-7db tápszeres vagy tejporos kanál
-1 dugó kettévágva(alul és fölül való
 rögzítéshez

-1db zsákvarrótű, ez a tengely
 de lehet fonalra is fűzni
 (Én először úgy csináltam meg, de hamar
 szétszedték.)

-karton papír, vagy bármilyen lehet csak
 a  vékonyabbat le kell laminálni, hogy
 tartós legyen

 Elkészítés:

 A kanalakat közében egy felforrósított
 tűvel kilyukasztani, hogy forgatható
 legyen.
 (én körzőt használtam, ami már másra
 nem volt jó)
 Tetszőlegesen megrajzolni amit tanítani 
 szeretnénk a gyermeknek.
 Én kétoldalasra készítettem a kártyákat
 és két-két hasonló formát rajzoltam.

 1db kanál a fogórész, a többire
 ragasztottam a formákat.

 Ami hiba, hogy nyomtatott nagybetűkkel írtam
 rá a kártyákra a szöveget.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése